1. Anaokulu Kurulum Danışmanlığı
Yeni bir anaokulu kurmak isteyen girişimcilere yönelik uçtan uca rehberlik sunulmaktadır. Arazi seçimi sonrası mimari yapılandırmadan MEB mevzuatına uygun ruhsat süreçlerine, eğitim felsefesi kurgusundan sınıf içi alan tasarımlarına kadar bütünsel bir planlama yapılır.
Okulun vizyonu, hedef kitlesi ve fiziki koşulları doğrultusunda kurum özelinde yapılandırılmış bir sistem kurulur.
Bu hizmet kimler içindir?
Yeni anaokulu kurmak isteyen eğitim girişimcileri
Sıfırdan bir kurum yapısı oluşturmak isteyen yatırımcılar
Danışmanlık almadan ilerlemekte zorlanan bireysel kurucular
2. Müfredat Geliştirme
Kuruma özel olarak yapılandırılmış doğa temelli, proje tabanlı, çocuk merkezli okul öncesi müfredatlar geliştirilir. Planlar; yıllık akış, aylık temalar, etkinlik örnekleri, veli bültenleri ve değerlendirme araçları gibi alt başlıkları kapsar.
Talebe göre Reggio Emilia, Waldorf veya yerli modellerle harmanlanmış özel kurgu yapılabilir.
Bu hizmet kimler içindir?
Mevcut müfredatını güncellemek isteyen anaokulları
Doğa temelli içeriğe geçmek isteyen kurumlar
Kendi eğitim modelini oluşturmak isteyen eğitimciler ve yöneticiler
3. Öğretmen Eğitimi Programları
Okul öncesi öğretmenlere yönelik kurum içi veya kamp formatında planlanan gelişim programlarıdır. Alan temelli pedagojik yaklaşımlar, sürdürülebilir sınıf yönetimi, doğa ile entegre eğitim planlaması ve çocukla felsefi düşünme gibi temalarda atölyeler ve seminerler sunulur.
Bu hizmet kimler içindir?
Eğitim kadrosunu yeniden yapılandırmak isteyen okul yöneticileri
Kurum içi öğretmen gelişimini desteklemek isteyen anaokulları
Alternatif yaklaşımları deneyimlemek isteyen öğretmenler
4. Sürdürülebilirlik ve Doğa Temelli Dönüşüm
Mevcut kurumların, doğa temelli ve sürdürülebilir ilkelere göre yeniden yapılandırılması sağlanır. Fiziksel alan dönüşümü, materyal seçimi, geri dönüşüm sistemleri, okul bahçeciliği ve felsefi yeniden çerçeveleme süreçleri yürütülür.
Süreç boyunca pedagojik sürdürülebilirlik, çocuk refahı ve çevre duyarlılığı esas alınır.
Bu hizmet kimler içindir?
Sürdürülebilirlik ilkesini eğitim pratiğine entegre etmek isteyen kurumlar
Doğaya yakınlaşmak isteyen, ancak nereden başlayacağını bilmeyen yapılar
Eğitim modelini çevresel sorumlulukla güçlendirmek isteyen okul sahipleri
5. Kurum Kültürü ve Organizasyonel Yapılandırma
Kurum içinde ortak vizyon, ekip içi iletişim, liderlik yapısı ve değer temelli organizasyon şeması oluşturulur. Kurum kültürüne uygun işe alım kriterleri, oryantasyon süreçleri, toplantı sistematiği ve iç denetim modelleri birlikte yapılandırılır.
Bu hizmet kimler içindir?
Kurumsal kimliğini yeniden tanımlamak isteyen okullar
Ekip içi iletişimde zorluk yaşayan kurumlar
Büyüme sürecinde sistem kurmak isteyen eğitim liderleri
1. Anaokulu Kurulum Danışmanlığı
Yeni bir anaokulu kurmak isteyen girişimcilere yönelik uçtan uca rehberlik sunulmaktadır. Arazi seçimi sonrası mimari yapılandırmadan MEB mevzuatına uygun ruhsat süreçlerine, eğitim felsefesi kurgusundan sınıf içi alan tasarımlarına kadar bütünsel bir planlama yapılır.
Okulun vizyonu, hedef kitlesi ve fiziki koşulları doğrultusunda kurum özelinde yapılandırılmış bir sistem kurulur.
Bu hizmet kimler içindir?
Yeni anaokulu kurmak isteyen eğitim girişimcileri
Sıfırdan bir kurum yapısı oluşturmak isteyen yatırımcılar
Danışmanlık almadan ilerlemekte zorlanan bireysel kurucular
2. Müfredat Geliştirme
Kuruma özel olarak yapılandırılmış doğa temelli, proje tabanlı, çocuk merkezli okul öncesi müfredatlar geliştirilir. Planlar; yıllık akış, aylık temalar, etkinlik örnekleri, veli bültenleri ve değerlendirme araçları gibi alt başlıkları kapsar.
Talebe göre Reggio Emilia, Waldorf veya yerli modellerle harmanlanmış özel kurgu yapılabilir.
Bu hizmet kimler içindir?
Mevcut müfredatını güncellemek isteyen anaokulları
Doğa temelli içeriğe geçmek isteyen kurumlar
Kendi eğitim modelini oluşturmak isteyen eğitimciler ve yöneticiler
3. Öğretmen Eğitimi Programları
Okul öncesi öğretmenlere yönelik kurum içi veya kamp formatında planlanan gelişim programlarıdır. Alan temelli pedagojik yaklaşımlar, sürdürülebilir sınıf yönetimi, doğa ile entegre eğitim planlaması ve çocukla felsefi düşünme gibi temalarda atölyeler ve seminerler sunulur.
Bu hizmet kimler içindir?
Eğitim kadrosunu yeniden yapılandırmak isteyen okul yöneticileri
Kurum içi öğretmen gelişimini desteklemek isteyen anaokulları
Alternatif yaklaşımları deneyimlemek isteyen öğretmenler
4. Sürdürülebilirlik ve Doğa Temelli Dönüşüm
Mevcut kurumların, doğa temelli ve sürdürülebilir ilkelere göre yeniden yapılandırılması sağlanır. Fiziksel alan dönüşümü, materyal seçimi, geri dönüşüm sistemleri, okul bahçeciliği ve felsefi yeniden çerçeveleme süreçleri yürütülür.
Süreç boyunca pedagojik sürdürülebilirlik, çocuk refahı ve çevre duyarlılığı esas alınır.
Bu hizmet kimler içindir?
Sürdürülebilirlik ilkesini eğitim pratiğine entegre etmek isteyen kurumlar
Doğaya yakınlaşmak isteyen, ancak nereden başlayacağını bilmeyen yapılar
Eğitim modelini çevresel sorumlulukla güçlendirmek isteyen okul sahipleri
5. Kurum Kültürü ve Organizasyonel Yapılandırma
Kurum içinde ortak vizyon, ekip içi iletişim, liderlik yapısı ve değer temelli organizasyon şeması oluşturulur. Kurum kültürüne uygun işe alım kriterleri, oryantasyon süreçleri, toplantı sistematiği ve iç denetim modelleri birlikte yapılandırılır.
Bu hizmet kimler içindir?
Kurumsal kimliğini yeniden tanımlamak isteyen okullar
Ekip içi iletişimde zorluk yaşayan kurumlar
Büyüme sürecinde sistem kurmak isteyen eğitim liderleri